graf_kahovsky (graf_kahovsky) wrote,
graf_kahovsky
graf_kahovsky

З телекритики. Валентин Коваль. Про естраду



Я знаю, де Дворський

Валентин Коваль для «Телекритики», 07.03.2008

У відповідь на опубліковану «Телекритикою» статтю Миколи Кульчинського «Коли ж нарешті буде Дворський?» генеральний продюсер каналів М1 та «М2-Естрада» поділився своїми міркуваннями щодо сучасного стану української естради.

Я знаю, де Дворський.

Але, скоріш за все, відповідь мало кому сподобається. Бо вона – з тієї самої книжки, яку піарять останні кілька днів усі медіа. Маю на увазі збірку української лайки.

Так, вони – і Дворський, і Зінкевич – саме там. Причому знаю це з власного досвіду, адже вже скоро рік, як ми робимо канал «М2-Естрада».

За концепцією і самою назвою наш канал присвячений естрадній музиці, і поява каналу була спричинена тим, що саме традиційна українська естрада – це феномен, аналогії якому навряд чи можна знайти будь-де у світі.

Дивно, але тільки в України сталося так, що «розірвався зв’язок часів», і музика середини 70-х у тих самих сімдесятих і залишилась, а наприкінці вісімдесятих народилася нова українська музика, якою естрадною вже й не назвеш. Точка відліку нової української музики – фестиваль «Червона рута» – перекреслила пісню «Червона рута». І крім петриненківської «України», яка дивним чином з’явилась у Чернівцях, той фестиваль дав поштовх левкам-дуркам, «підпільним кіндратам», «наркоманам на городі»…

Українська поп-музика – від Ірини Білик до Лами, від Олександра Пономарьова до Without Limits розвивалась без будь-якого огляду на минуле. Лише Софія Ротару пов’язує ці два покоління, але навіть страшно подумати, що сталося це завдяки її переїзду до Москви…

Врешті-решт, саме в Україні живе те саме поняття «традиційна естрада», і живуть люди, з якими ми пов’язуємо це поняття – Микола Мозговий, Павло Зібров, Лілія Сандулеса, Алла Кудлай… І, на щастя, вони мають сили та фінанси, щоб знімати кліпи, телеверсії концертів.

А де ж Дворський і Зінкевич? – спитаєте ви. Відповім: в архівах. В архівах «Укртелефільму», яких «завдяки» судовим тяганинам неможливо дістатися вже майже рік, а також в архівах НТКУ, де свого часу не могли скласти ціни на послугу перегону, а потім почали процес реорганізації, який, здається, триватиме вічно. При цьому ми не маємо жодних проблем із архівним відео Шарля Азнавура або Барбари Стрейзанд, щоправда, отримуємо їх з інших джерел.

Хочу звернути увагу: ми хочемо показувати Дворського і Зінкевича, бо це – наш формат. Але не маємо такої можливості. Сподіваюсь, поки що.

Валентин Коваль, генеральний продюсер каналів М1 та «М2-Естрада».
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments